fredag 11. november 2011

Fischer RCS Classic Plus NIS Ski


Jeg tror jeg må ha vært ekstremt snill i år.... nissen var innom Milsluker'n i dag og meget god service resulterte i at jeg fikk nye ski ;-))))

I år er forøvrig nissen hvit, bare se på bildet under om du ikke tror meg ;-)


Fischer RCS Classic Plus & nissen; vakkert :-)

Ho-ho-ho jeg gleder meg sykt til å teste dem; det kommer til å bli supermoro om enn ikke nødvendigvis helt problemfritt.... tiden vil vise om det er skiene eller hun som står oppå som har kontrollen i dette forholdet ;-)

Jeg må benytte anledningen til å takke mine gamle Atomic ski for 12år lang og tro tjeneste. Så gjenstår det å se om jeg kommer til å savne den gamle tro tjener'n eller om jeg blir fullstendig oppslukt og forblindet forelsket i denne nye yndlingen;-)

Skigo
I fjor kjøpte jeg nye Skigo staver men de rakk jeg ikke å teste før snøen forsvant. Nå er også Skigo hansker på plass i kolleksjonen. Hanskene har jeg brukt når jeg har gått rulleski og ikke bare gjør de jobben sin, de er også feminine så det holder ;-)
Feminine Skigo hansker; me like ;-)

Sjekk detaljene på langfinger'n; najs ;-)

Da er det bare en ting som mangler: SNØ ;-)

9 kommentarer:

  1. Snasne saker! Jeg vil også ha! Jeg tror dette er sesongen jeg også skal lære meg å ikke bare gå, men gå fort på ski (må muligens også investere i bil da, men er vel på tide uansett med to små). Ps. Du skulle hatt sånn twitterlink på bloggen, så jeg kunne sendt inspirasjonen din videre til andre :)

    SvarSlett
  2. Twitterlink ja.... det applikasjonen må jeg sjekke om jeg finner og legge til Marit ;-)

    SvarSlett
  3. Da skulle det være klart for kvitring Marit ;-)

    SvarSlett
  4. Kule ski, og nå var vel de gamle klare for utskifting;-) Skal du gå noen renn i vinter?

    SvarSlett
  5. Anna, jeg kommer til å delta så fremt det passer. Så langt har jeg kun gått to turer på rulleski og jeg har et stadig tilbakevendende skulder/nakke-problem ("minor detail" liksom) som begrenser styrketreninga -og jeg trenger å øke arm/skulder/rygg-styrken betraktelig for å gå ski. Pr. i dag klarer jeg knapt å løfte en q-tips ;-) Så vi får se hvordan det går fremover med den siden av saken; jeg gidder ikke stresse med det liksom, enten funker det eller så funker det ikke til vinter'n.... ;-)

    SvarSlett
  6. En gang hatet jeg å løpe. Nå gjør jeg ikke det.
    Jeg hater ski. Lurer på om jeg vil slutte å gjøre det?

    Vel, hater er litt sterkt, misliker er mer rett.

    SvarSlett
  7. Kristin: en gang "hatet" jeg å sykle, nå eier jeg en racer. En gang "hatet" jeg styrketrening, nå forsøker jeg å gjøre noen øvelser hver uke.... ALT er mulig ;-)

    SvarSlett
  8. Grattis med nye ski!! De gamle Atomic-ene dine sto vel ikke helt i stil med resten av utstyrsparken, nei ;-) Blir spennende med nye!

    Og jeg henger med med i snødansen! Snø NÅ!!!

    SvarSlett
  9. Grattis med nye fine ski! :) Nå får vi krysse fingre og tær for at det kommer noe snø snart!

    SvarSlett