fredag 25. november 2011

Det går rykter....

To rykter har nådd mitt øre.....

Rykte nummer 1
Det ryktes at SS Amundsen skal delta på en løpskonkurranse i en europeisk by til våren. Distansen er ukjent så påmelding er derfor ennå ikke foretatt. Det eneste jeg vet er at flybillett er booket!

Rykte nummer 2
Det påstås at SS Amundsen er påmeldt en konkurranse neste sommer. Og ikke hvilken som helst konkurranse. Neida, denne konkurransen ser for meg ut til å innebefatte det meste av hva hjertet kan begjære: regn, vann, svømming, vind, sykkel, bratt, løping(?) eller kanskje retter sagt kravling opp til målet på toppen??? ;-)

Hvilken konkurranse dette er kan du se HER!

Det eneste jeg vet med sikkerhert er HVEM så står bak disse påfunnene; for det er jo helt klart ikke jeg som har meldt meg på Trollveggen Tri og som har booka fly ut av landet.... ;-)

10 kommentarer:

  1. Så praktisk å ha trener, oppmann, bookingansvarlig og kjæreste i en og samme person!

    Nye utfordringer må til, spesielt når du trener så bra!

    SvarSlett
  2. Ja Siri, du har rett! Og for ikke å glemme, det er jo en glimredne måte for han å 1) slippe å spørre meg om lov til å delta selv 2) fin unskyldning for å delta selv! Så, spør du meg så konstaterer jeg bare at å melde på kjærringa helt klart er definisjonen på den mest optimale og geniale måte for han å få delta selv ;-) Men har han sørget for å ordne barnevakt??? ;-) Silja

    SvarSlett
  3. Noen har store planer for deg, skjønner jeg.
    Dere er nok bare få år fra å løpe ultraløp i karrig fjelllandskap -)

    SvarSlett
  4. Jaja...
    Alltid er det noe en skal få skylda for :)

    Men se det på denne måten min kjære : du får muligheten nå til å løpe utenlands OG du får muligheten til å leke fisk i kaldt vann, sykle som en geit og kravle i snø!!!! kan det bli bedre ?

    SvarSlett
  5. Nei, min kjære, det kan vel ikke bli bedre (sa hun og hadde to uker på Seychellene i sine tanker) :-) Silja

    SvarSlett
  6. hehe..synes det er helt greit at erik ikke finner på noe slikt for meg..men kanskje Seychellene....sukk.... :) Uansett...tipper dette kan bli en kjempeopplevelse. Jeg gleder meg allerede til rapporten:)

    SvarSlett
  7. Spennende! Å melde seg på og booke turer er halve moroa (c:

    SvarSlett
  8. Våren i Paris, Madrid, Barcelona... Da blir det å løpe bare et lite bonus.Når skal du få vite hvor og når?
    Og Trollstigen Triathlon, der har du en bra utfordring ;-)

    SvarSlett
  9. Du er heldig....
    Har selv lyst til å stille til start i Trollveggen. Har gått turen du skal løpe en gang før. Utsikten på toppen kvalifiserer til Norges vakreste. Og jeg er ikke romsdaling en gang!
    Ga min egen husbond (som er romsdaling), tur til Stockholm marathon til bursdagen hans. Det var jo egentlig en gave til meg også, jeg må jo nesten være med. Liker å både gi og få sånne gaver.

    Lykke til!

    Laila

    SvarSlett
  10. Laila, ja jeg er heldig men samtidig så skremmer jo tanken på Trollveggen rent vannet av meg... det er BRATT!! :-) Jeg skal uansett ta det som en kvinne og ta utfordringen om jeg får trent godt i forkant eller ikke; opp skal jeg ;-)

    SvarSlett