lørdag 8. oktober 2011

Nøklevann Rundt

Nøklevann Rundt 2011
Det ble Tim som trakk det lengste strået i dag.... han løp Nøklevann Rundt mens jeg løpe "Haraløkka rundt" sammen med lillegutt; han bet på agnet og deltok på barneløpet... etter 50m var han "SÅ sulten og tørst" men lovnad om medalje, pølse og saft etter målgang gjorde susen!! Lillegutt på vei mot mål sammen med fartsholder Tim ;-)

Veldig fornøyd gutt!


Og enda en fornøyd gutt; Formen og holdningen er bra for tiden; ikke mer å si om den saken!! ;-)

Dagens tid var nemlig den beste siden 2005 så det er ikke nødvendigvis slik at man løper dårligere bare fordi man har fått litt grått hår..... ehhh, altså, jeg mener selvsagt å si at "de eldste fortsatt er eldst" eller hva var det nå igjen.... ehhhh, uansett: veldig pent løpt av Tim i dag og deilig å se at han virket som han hadde full kontroll i dag! ;-) Borka bak bjørka ;-)

Treningscamp Marianne smilte pent ;-)

Kamikaze-Spinning
Siden jeg ikke kunne delta på løp i dag tok jeg en spinning intervalltime i dag tidlig. Jeg kjente ikke til instruktøren fra før men Tim mente at dama var rå, så da tok jeg det som god fisk.... og det viste seg at hun levde opp til hans ord! Dama var RÅ ;-) Det var totalt 9 intervaller(!!) (2, 3 og 4min) med 1 og 2min pause mellom. Utvilsomt en kamikazeøkt!! Og pulsen min kom veldig høyt opp i dag.... ;-)

3 kommentarer:

  1. Hei Silja,
    Jeg er ny leser på bloggen din, og må si jeg er imponert over treningen og resultatene dine. Du løper fort!!!!

    Kan du skrive kort om treningsbakgrunnen din? Har du alltid vært aktiv, når begynte du med løpetrening etc?

    Lykke til med oktoberfesten!

    .jlo

    SvarSlett
  2. Hei Janicke! Eller, velkommen er vel mer rett å si ;-) Jeg har skrevet litt under fanene øverst på siden, de som heter "om meg", "trening" osv. Her kan du finne ut litt mer om meg, MEN, jeg kan selvsagt skrive et blogginnlegg hvor jeg skriver litt mer om bakgrunnen min. Silja :-)

    SvarSlett
  3. Kamikazespinningen hørtes slitsom ut! Jeg har bare vært på spinning to ganger, og har aldri vært så svett før.
    Eldstemann hos oss (9 år) har så lyst til å delta på et løp, men det er ikke så mange heromkring som i Oslo-området. Men en gang får vi det nok til.

    SvarSlett