fredag 30. september 2011

Det blir som det blir....

Da er jeg klar da.... eller??
Kort fortalt: jeg stiller helt klart i walkeman, sekk og termosklassen i morgen!!

Jeg har definitivt ikke doktorgrad i tålmodighet eller i "innsikt i egen form og helsetilstand" (den eksamen var jeg nok ikke kvalifisert for....). Derimot, flere hundre vekttall i optimisme, DET har jeg sekken fullastet med ;-)

Egen jentestart (fra starten i 2010)!

Etter en uke med ”barnehagesyndromet” er kroppen ganske skral gitt.... Onsdag kveld slo nemlig magen seg skikkelig vrang og etter det har det meste av mat gått tvers gjennom; jepp, det har vært en skikkelig bedriten uke ;-)

I dag skulle jeg jogge med min kjære men etter 1,5km måtte jeg kaste inn håndkle å snu, det var bare NULL krefter å spore og det var med nød å neppe jeg rakk hjem i tide..... ja vi trenger ikke si mer!! Utrolig hvor tappet man blir når man ikke får tatt til seg næring på noen dager....

Kanskje jeg burde holdt meg bak kamera i år også....?

Så, det er bare å innse at morgendagen blir en turopplevelse for Amundsen, og det er greit fordi jeg nå er forberedt på det og har forsont meg med tanken.

To av de spreke gutta som løper hele veien!

Ja, ja, shit happens, men på tirsdag er det atter en mulighet; da er det nemlig opp til Skjennungstua som gjelder!!

Så gjenstår det bare å finne ut om det er toaletter ved start og på toppen..... så er jeg klar ;-)

5 kommentarer:

  1. Ouch, magesjau er ikke spøke med når man skal forsøke å løpe. Håper formen er bedre til i morgen. Lykke til! Jeg for min del velger fine, lettløpte skogsstier i koseløpet Eggemomila framfor motbakkehelvete i morgen;-)

    SvarSlett
  2. Marit, planen var hele veien å løpe en anstendig 5km på eggemoen (evt 10km) men da jeg ble syk på mandag så innså jeg på onsdag at det ikke kom til å bli noe kanonløp på eggemoen. Det var i grunn derfor jeg endte med å melde meg på Oslos Bratteste. Å gå opp en bratt bakke er ingen lek, men det er i alle fall noe som krever noe helt annet av meg enn å løpe fort 5km. Jeg ville ikke være i stand til å løp 5km i morgen så dermed valgte jeg heller bakken.... jeg kan tross alt bare gå opp å få en fin tur; DET er umulig på en 5km ;-)

    SvarSlett
  3. Huff, vær forsiktig med helsa. Ikke overbevist om at det er lurt å tømme seg for krefter når man er skral fra før. Noen ganger er det kanskje lurt å la pessimistene i en (samme hvor mikroskopisk) seire? (c: Men om du velger å stille: Lykke til!

    SvarSlett
  4. Lykke til! Selv har jeg så få krefter at jeg bare orker en liten gåtur på flata. Håper helsa (magen) holder opp bakkene!

    SvarSlett
  5. Lille Søster, jeg forsto i går at det ikke var mye å hente av krefter, men, i dag skal jeg loffe meg opp bakken uansett om jeg bruker en time altså ;-)

    Janicke, vanskelig å tømme seg for krefter når jeg er tom for krefter FØR jeg stiller til start ;-) derfor stiller jeg med en helt annen mental innstilling enn konkurranse i dag altså, det blir tur-mentlitet så får vi se hvor langt jeg kommer ;-) målet er toppen, spiller ingen rolle om det blir på alle fire eller oppreist på to bein! ;-)

    SvarSlett