torsdag 11. august 2011

Norseman 2011 -et kort og hektisk eventyr :-)

Jeg har enda ikke blogget om helgens store begivenhet, Norseman.... og det er flere grunner til det :-)

Et "problem" er at jeg ikke kan legge ut bilder på bloggen min før jeg vet hvilke bilder som skal brukes hvor. Noen bilder ligger allerede på www.kondis.no og de kan du se HER, mens andre bilder kanskje skal brukes andre steder..... som feks. bildet under (som allerede er å finne på flyers for Winforce som deltakerne på Oslo Triathlon får når de henter startnumrene sine).

Line fikk selskap av Pølsa på vei opp zombi-hills; Line's maratontid (4:33:26) var helt formidabel (5' beste tid av alle!). RESPEKT!

Mål i sikte
Tårnet i det fjerne, maraton avsluttes på Gaustadtoppen


Et annet "problem" er rett og slett HVA jeg skal skrive om; det er jo nemlig et hav av veivalg når tema er Norseman, verdens hardeste triathlon konkurranse.
Klokka 06:10 var det idyll og stille før stormen....

Tim har skrevet om hvordan eventyret hans (og dermed også mitt) endte i år HER. I gårdagens papirutgave av DN kunne man også lese om hans opplevelse, samt lese om hans bakgrunn. Og som om ikke det var nok; på DN aktiv på nett er hans historie også tilgjengelig. Dn aktiv har de siste dagene skrevet side opp og side ned om høye bølger, dramatikk og imponerende bragder etc etc etc.

Mye bra lesestoff! Nå ser jeg frem til og gleder meg stort til å se resultatet når filmrullene er klippet og limt sammen; ahhhhh, det blir kult altså!! :-)

Denne krabaten av et mini-helikopter hang nemlig over utøverne som en klegg under hele konkurransen for Norseman 2011 skulle virkelig dokumenteres etter alle kunstens regler!

3 kommentarer:

  1. Jeg visste egentlig ikke hva Norseman var, annet enn at det var en triatlon, før jeg så bildene og leste linkene. Wow - for noen hardhauser! Og ekstra dramatisk med det urolige vannet.

    SvarSlett
  2. Tim er bare helt rå. Og helt fantastisk. :o)

    SvarSlett
  3. Fytti katta! Det der er jo galskap! Var det bare Tim som løp eller løp du også?

    SvarSlett