tirsdag 30. august 2011

Løpskonkurransene står i kø og roper på meg ;-)

Så nå gjelder det bare å velge....

Tilbake fra ferie og jeg kjenner den velkjente, men langt fra kjære, følelsen av gryende forkjølelse. Æsj! Jeg hører den ene hese stemmen etter den andre, noen nyser, andre hoster og jeg kan ikke annet enn nikke bekreftende: jo da, høsten er i aller høyeste grad i anmarsj!

SÅ KA GJØR Æ???

Jo, først tyr æ te nån goe gamle nordnorske triks .... intet mindre enn trikset "et fesk så holder du dæ fresk"! Det ble torsk til middag og dagens torsk ble altså tilberedt, noe utilsiktet, med en liten touch av Bridget Jones....

For de som har sett og som husker så lagde altså Bridget BLÅ suppe og jeg har i dag, på mystisk vis, klart å forvande og lage GRØNN sjalottløk???? Er det noen som har studert mer kjemi enn meg og som kan forklare hvordan jeg klarte å trylle løken grønn?? Torsk med bacon på en seng av egenkomponert grønn sjalottløk, gulrotpurre og potetmos; smakte utrolig nok DIGG!! ;-)

Kondis og terminlista
Det neste jeg gjør er å slenge meg på sofaen med kondis; som inneholder mye bra lesestoff! Dernest ser jeg på kalenderen, terminlista... og jeg begynner likegodt å planlegge de neste løpskonkurransene, for pessimist, det er jeg helt klart fortsatt ALT for ung til å være blitt ;-)

Kan det finnes bedre medisin mot gryende sykdom enn å drømme seg bort i terminlista?? Neppe ;-)

Og første løp ut blir: SRM i morgen den dag!!

Det blir spennende for det er lenge siden jeg har løpt hardt.... spørs om jeg finner nok motivasjon til å løpe hardt i morgen da; tiden vil vise ;-)

Og etter SRM venter flere løp.... jeg må bare ta de endelige valgene og få kabalen til å gå opp før jeg anonnserer hele lista ;-)

4 kommentarer:

  1. Åååå, jeg vil også på SRM i morgen. Får se om jeg får overtalt sambo.

    SvarSlett
  2. Du må slutte m sånne gourmet middagsbilder, får prestasjonsangst :-) Bridget fikk blå suppe fordi hun også kokte en blå tråd, a la klessnor.
    Mange bra løp fremover ja. Skulle hatt tid og penger til alle. For det koster jo en hel del når to voksne melder seg på ørten førten ulike løp!

    SvarSlett
  3. Anna, jeg er absolutt ingen gourmetkokk; jeg bare liker å leke kokk :-) Jeg liker sånne løp hvor man får familerabatt jeg, for ellers går det mye penger ja! :-) Silja

    SvarSlett
  4. Hurra, jeg elsker høstsesongen! :-)

    SvarSlett