søndag 28. august 2011

It is still HOT!!

Feriens tredje og siste løpeøkt er unnagjort. Det ble 12,1km på den nette tid 1t22min. Lett hoderegning og dette tilsvarer 6:50min/km. Ikke akkurat fort, men, jeg kan jo legge til historien at denne økta inkluderte to trappe/bakkedrag og dertil tilhørende lang pause mellom (pausen mellom var 3,4km jogg på ca 21min). Siden jeg ikke rekker bakkemandag i morgen med Siri og Treningscamp så måtte vi kjøre vår egen variant: BakkeSøndag alá Malaga ;-) Gibralfaro: utsikten fra toppen var upåklagelig!

Bakken (som besto av trapper i starten) strakk seg over 800m (115 høydemeter) og jeg brukte henholdsvis 8:13min og 8:29min opp til toppen, Gibralfaro. Tim løp tre turer opp; han er og blir en del sprekere enn meg gitt.... :-)

Det var over 30C i dag også så det var et slit.... men, pyttskitt: totalt har det blitt 29km denne uka og det får duge i denne varmen!! Nå venter høsten og litt mer overkommelig temperaturer, det blir bra :-)

1 kommentar:

  1. Herlig ferieløping!! Ikke lett å løpe fort i slik en hete, men det er ikke det viktigste heller, man er jo tross alt på ferie :)

    SvarSlett